σρερερερ



Όταν
κοιμίζεις 
το πρόσωπο σου
στην καρδιά μου
- όλος ο κόσμος
 αναστέλλεται -
και τα δυο σου χέρια
όπως χορεύουν
με την θλίψη μου
- περισσεύουν
μια ομορφιά
για να χτίζω
την ύπαρξη σου
απ'το ύφασμα του ονείρου.

Πάνω στο δέρμα μου
- οι ουλές
παίρνουν πάντα
την εικόνα σου -
και ανάμεσα
στο δέρμα μου
και στην ενθύμηση
των ματιών σου
- πηγάζει
εκείνη
η μεθυσμένη στιγμή
που δεν γεύτηκα. 

Ο κόσμος
αναστέλλεται
όταν σφιχτά
τεντώνω
τις πληγές σου
για να παίξω
αυτή την
άυλη μουσική
της καρδιάς σου
και να σκοτωθώ
από το φως σου.

Στην καρδιά μου
- έχει αποτυπωθεί
ένα ποίημα
που έχει
τα μάτια σου.
Θυμάμαι
την πρώτη φορά
που κάναμε έρωτα
-  οι μοναξιές μας
έφτιαχναν
ένα δυνατό φως
όπου αυτό
έπεφτε στις άκρες
του κορμιού σου
- και από εκεί -
ένα ποίημα
γεννιόταν.

Αχ - πόσες φορές
δεν πέθανα
απ'το φιλί σου;

Μα κάθε
ανάσα σου
με έκανε αθάνατο.

Θα σε θυμάμαι
- με εκείνο
τον διάφανο πόνο
που λυτρωνόταν
μόνο σαν τον ζούσαμε.
Ο κόσμος
- απ'όταν
ανταλλάξαμε
τις υπάρξεις μας -
αναστέλλεται
σε
κάθε σιωπή
που περνά.
Και εγώ
συχνά 
ονειρεύομαι
πως μας
σκεπάζει
εκείνο το όνειρο
που χορεύουμε
πάνω στο φως
ή εκείνες
τις κρύες νύχτες
που το μόνο
ευτύχημα
στην κόλαση
ήταν το πρόσωπο σου
στην καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου